torsdag den 15. november 2012

   FLERE PUDER, FLERE DESIGNS, DESIGN DIN EGEN.






Så har jeg igen været ved at sy en masse lækre puder. 
Her kan i se fem foto-puder; kronhjorten, neon-strik uglen, magnolia blomster og guldsmedden.
PRIS: 200,- pr. pude 
___________________

Alle puderne er forsynet med en hvid bagside, undtagen magnolia blomsten, hvor jeg har valgt at påføre noget lækker cremefarvet imiteret læder. 


Havde en sød kunde der spurgte om noget pels. Mange af jer ved at jeg er 100% i mod ægte pels og læder. Men så fandt jeg det her lækre imiteret chinchilla pels-og bøffel læder, som faktisk ud af til og mærkes som ægte. 
Her er et kig.

 PRIS: 250,- pr. pude 
___________________



Chinchilla pels PRIS: 250,- pr pude 
Bøffel læder PRIS: 170,- pr pude 
__________________

For et stykke tid siden lavede jeg disse to puder som en kunde specielt havde bestilt, men de blev desværre ikke afhentet eller betalt. Så nu tilbyder jeg dem til jer. De koster 200,- for begge puder, og kunne specielt være egnet til sommerhuset, kolonihavehuset, pige værelset eller hvad du nu synes :-) 


hvis i har spærgsmål eller lignede kan i kontakte mig på:

DesignBymajbrittallermann@gmail.com /
60154228


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar